שיטות פרסום מומלצות לרופאים

רופאים פרטיים ומרפאות רוצים עוד לקוחות חדשים.

יש כמה שיטות פרסום:

1.הופעה בתוכניות טלויזיה וזה על ידי אנשי יחסי ציבור שדוחפים אותם לשם. הדבר נותן מוניטין לרופאים על ידי הקהל הרחב

2.פרסום מודעות במקומונים. זה טוב לרופאים שרוב הציבור צריך אותם כמו רופאי שיניים, וטרינרים וכאלה. ניתן לפרסם מודעה עם מספר וירטואלי מתאים ואחרי זה לדעת בדיוק כמה לקוחות התקשרו ממנה. כך אפשר לדעת אם הפרסום הזה יעיל.

3.פרסום ממומן בפייסבוק ו\או אינסטגרם מתאים לא לייעוץ אלא לטיפולים מסוימים שקשורים ביופי כמו טיפול הסרת משקפיים, טיפולים אסתטיים ועוד. פרסום זה אפשר לכוון לקהל מאוד ספציפי של גילאים, נשים או גברים, אזור גאגורפי  ועוד הרבה מאפיינים. כדאי לנהל אותו על ידי אדם מקצועי על מנת שיהיה יעיל ולא יבזבז סתם כסף.

4.קידום ממומן בגוגל. בקידום זה ניתן להפעיל מודעות בתשלום לפי אזור גאורגרפי מסוים ובשעות מסוימות. זה טוב במיוחד לטיפולים דחופים כמו טיפולי שיניים או וטרינריה אבל יכול להיות טוב

גם לנושאים אחרים. לביצוע הקמפיין מבצעים מחקר מילים מתאים ומקימים מודעות מתאימות כדי לראות מה מושך את הגולשים. אם יש קמפיין ממומקד ויעיל שמכניס יותר כסף ממה שהוא מוציא. כדאי לבצע קידום ממומן בגוגל על ידי מנהל קמפיינים מנוסה ולא לבד. מנהל קמפיין יודע איך לבנות את הקמפיין בצורה נכונה ואיך לעקוב אחרי כדי שתקציב לא יבוזבז על ביטויים שלא מביאים תוצאה. לקמפיין לוקח כשבועיים שלושה זמן להתייצב ולכן יתכן שבחודש הראשון הוא לא יהיה רווחי אבל אחרי זה הוא צריך להכניס כסף. צריך לקבוע תקציב התחלתי מתאים עם מנהל הקמפיין ואפשר להעלות את התקציב אחרי שיש הצלחה.

5.קידום אתרים אורגני בגוגל. קידום אתרים לרופאים זאת הדרך המועדפת להביא פניות חדשות לרופאים. בקידום אורגני מביאים את האתר למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. זה קורה אחרי ביצוע מחקר מילים מקיף על הביטויים המבוקשים על ידי הגולשים שדרכם הם יגיעו אל האתר ואז יצרו קשר. אחרי שיודעים מהם הביטויים ממלאים את האתר בתוכן איכותי שמסביר על השירות. למשל אם גולשים מחפשים "הסרת משקפיים בלייזר" צריך להיות מאמר עם הסבר על זה. נוסף לזה צריכים להיות קישורים לאתר מאתרים חזקים אחרי כדי שירימו את האתר לאוויר. כדי להצליח בקידום כדאי לעבוד עם מקדם אתרים מקצועי.